niedziela, 31 stycznia 2010

Nowiny

Styczeń się kończy ,a ja w ferworze pracy zapomniałam prawie o blogu. Niedługo zaprezentuje tu moje rzeczy. Będzie to szalik i rożne wełniane dodatki. Będzie je można zamówić.Proszę o cierpliwość :)

Ciągle szukam inspiracji i pomysłów. 

Robię zdjęcia. Niedawno wróciłam do analogowych aparatów, bo cyfrówki strasznie mnie rozleniwiają . Co prawda dają natychmiastowy efekt, i łatwo jest poprawić zdjęcie w Photoshopie. Ja jednak  wole pomyśleć i czekać na fajne światło i chwilę. Po za tym cyfrą nigdy nie osiągnięcie takich efektów co analogiem. Ale dość już o aparatach.

Mam za sobą ponad miesięczne praktyki w AKTIVIŚCIE. Było fajnie, dużo się nauczyłam. Cieszę się,że mogłam uczestniczyć w robieniu pisma. Pozdrawiam całą redakcję.!

Prawie bym zapomniała, zapraszam na fashionvictim.blox.pl - wróciłam do pisania o modzie. Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz